"Everything is good"

2010-11-22 @ 12:23:19

På bvc gick allt galant.
Vilken härlig barnmorska jag har! Så jäkla trevlig,
snäll och omtänksam det känns skönt att man har någon som man kommer
överens med. Har hört "skräckhistorier" om massa hemska barnmorskor haha.
Allt såg iallafall jättebra ut och lillen rörde sig enormt mycket inne i magen när
vi lyssnade på honom. Fick svar på alla mina frågor och lite till också, så skönt.
Känns tryggt och det är viktigt.

Tog även säsongens influensspruta,
jag har verkligen inget
emot sprutor och eftersom det inte var någon spruta som man
bara gjort utan att testa innan ordentligt så tänkte jag att det är
bättre att vara på den säkra sidan eftersom influensasäsongen drar
igång nu. Så it's nice. Allt är bra och vi mår bra! Nu ska jag börja
fylla i massa papper om föräldrapenning och graviditetspaketet och sånt.
Jisses, det känns helt galet att jag ska göra det men samtidigt kul.


Nu ser inte magen riktigt ut sådär... Man har ju varit
vältränad förr, haha men det ska vi ordna efter att lillen
är ute. Dock vill ha kvar den här magen ett tag till, så mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0