"Is this for real?"

2010-11-23 @ 21:21:18
Ursäkta mig men vad är grejen med Lanvin for H&M?
helt ärligt nu, riktigt fula kläder och allt är redan slutsålt.
Eller är det jag som har dålig smak? Jaja hur som haha.

Såhär ser mina planer ut innan lördagen då jag tar flyget till Sthlm
(Mest som påminnelse för mig själv)

Imorgon: Ringa lite samtal, åka och lämna in massa papper,
hämta paketet från h&m och eventuellt hämta bharna ifall dom
kommit till affären. Diska och städa här hemma.

Torsdag: Tvätta - kläder, handdukar och lakan

Fredag: Packa, bastu på kvällen och mysa med älsklingen

Nu ska jag dricka upp min julmust och kolla klart på bigbrother,
sen blir det duschen och sen sussa!

P.S Imorgon är det exakt en månad kvar till jul. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0