"Bored but not alone"

2010-11-23 @ 10:25:23

Lillen höll på och sparkades ett bra tag igår när jag skulle sova.
Så kul att älsklingen också kan känna sparkarna om han har
handen på magen. Underbar känsla!
Än så länge kan jag ändå somna
om han sparkar eftersom sparkarna inte är så hårda än. För någon minut
sen  började han igen, undrar hur han är sen och hur han ser ut och allt.
Jag är så nyfiken! Barnmorskan skrattade igår att det är ingen lugn
kille där inne, men det är bara kul tycker jag!

Fick precis ett sms-avi på att mitt paket från H&M kommit!
Happy!
Fast jag tror att jag hämtar den imorgon när jag ändå ska iväg på ärenden.
Skulle egentligen gjort allt idag menfattas lite papper som älsklingen får skriva
ut hos sin pappa när han slutat jobbet så fixar jag resten imorgon.



saknar min älskling jätte mycket varje dag när han är på jobbet,
höjdpunkten är när han kommer hem.. hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0