"Waiting for the most beutiful moment is like waiting for something you're not sure exist"

2010-11-04 @ 21:34:02
Livrädd och överlycklig på en och samma gång, av exakt samma anldening.
Låter inte det sjukt?! Om ni visste vad jag menade så skulle ni förstå. Men jag vill nog
vänta ett tag till innan jag berättar. Måste ta mig samman och inse saker själv först.
Även om det gått ett tag så känns det overkligt. Hur mycket jag än tänker på att
jag velat det här länge och vill såklart fortfarande så känns det som en dröm som
jag inte vaknar ur. Jag skulle nog behöva några slag i ansiktet för att förstå och
börja agera på något sätt. Jag har liksom fastnat här hemma och bara tänker, längtar
och det pirrar i magen. Det jobbiga är bara att det är en sån lång väntan, jag som hatar
att vänta, fast jag har hört att det ska vara rätt härligt i detta fall så ska nog tagga ner
lite för sen när det är dags så undrar jag hur allt kunde gå så himla fort

Just nu längtar jag till Tisdag. Kommer bli en väldigt speciell dag.
Jisses, snacka om att vända upp och ner på hela oss här hemma, hihi.
Mysigt. Efter det får det jättegärna komma snö och bli jul så fort som möjligt.
Vill kunna använda mina underbara nya vinterskor och äta massa underbar julmat, nomomom.

Nej nu ska jag kolla på finska big brother, jebou!



loved you yesterday, love you still, always have, always will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0