"Worst day in weeks"

2010-11-26 @ 20:46:50
Alltså jag har varit på vift heeeeeeeeeeeeela dagen, jag är så jäkla
trött att det inte ens går att beskriva! Imorse åkte jag och älsklingen
till sjukhuset, han skulle på en undersökning hos neurologen pga hans
förjävliga huvudvärk (kolla upp så det inte är något allvarligt)
efter massa test så sa läkaren att hon kan säga med 99% säkerhet
att det bara handlar om migrän (vilket jag sagt hela tiden)
men att han ska komma om en månad och fotas så att han kan
vara lugn. Efter det åkte vi och käka lunch, därefter åkte jag till
stan, gissa om mina bhar hade kommit? nej. sen får jag ett sms
av vännen min att hon inte kan komma förräns 5. kul. så går runt
på stan i 2 timmar, sen är hennes tåg 20 minuter sen så det blev
ytterligare 20 minuter, när hon kom gick vi och fikade osv.
Och så nu, fleeeeeeera timmar senare är man hemma.
Helt jäkla sliten, och gissa om vi har en bil att låna imorgon
när jag ska till flygplatsen? Nej. Så vi måste åka buss
(vilket tar en jävla tid) Så måste vakna extra tidigt imorgon.
Gaaaaah, inte min dag idag! F-N! Tänk om vi redan hade våran bil.
Jaja, ska kolla lite på bigbrother och sedan sova, orkar inte ens packa,
det får bli imorgon. Dessutom hittar inte jag pappas sim-kort
(som jag får ringa till sverige med) Skulle behövt ringa mamma och carro...
Fu*k this day! Haha suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0