Beställt från H&M

2011-04-01 @ 20:25:04

Var TVUNGEN att klicka hem detta. Klänningen har jag kollat på i säkert över en månad.
Helt underbar! Igår var den slut i min storlek och idag fanns den igen och hittade den inte
i affären så nu var jag helt enkelt illa tvungen att klicka hem den. Älsklingen tyckte att jag
skulle vänta och kolla om den fanns inne på någon annan H&M imorgon men jag tar inte
risken att den tar slut på nätet igen och sen inte hittar den i någon affär, haha.




Linnet  är "to die for" jag har en likadan redan (fick i present av en vän) men hon visste inte att dom var i "over-size" storlek så den jag fick var enorm så beställde en i mindre storlek nu, den var dessutom på rea så. Och toppen till höger är ju sjukt fin den med så detta är på g hem till mig nu, får vi se hur det blir med att hämta ut paket. Om lilleman i magen bestämmer sig för att komma innan paketen kommer i början av nästa vecka så får älsklingen dra och hämta ut paketet ifall det skulle vara så att jag ligger på sjukhuset. Inge mer shopping för
mig denna månad iallafall. Nu kan våren komma tycker jag!




Kommentarer
Postat av: alfamamma

Jag törs inte alls handla kläder än. Tänk om man ser ut som en klump lera när bebisen är ute? :)

2011-04-02 @ 11:37:20
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0