Duktiga jag

2011-04-05 @ 20:15:18

Precis när jag skulle gå hemifrån ringde min mobil, det var min älskade vän Carro som ringde från Sverige.
Det var som om man hade promenadsällskap hela vägen, när vi pratade, väldigt härligt. Fick en del sammandragningar under promenaden och efteråt. Inte så konstigt kanske haha. När jag kom hem tog jag bestämt tag i disken och därefter skalade jag potatisarna och la dem på spisen och bad älsklingen hålla koll medans jag tog en dusch. Blev potatismos och stekt korv till middag + sallad förstås, klarar mig inte utan sallad haha. Är rätt nöjd med mig själv att jag fortfarande har orken att gå på långa promenader och därefter ta tag i disken och matlagningen direkt efter, dock vet jag inte om det är så smart, kanske borde vila lite. Jaja haha ni märker ju hur jag är, när jag vilar så klagar jag över att jag vilar "för mycket" och när jag inte vilar så undrar jag
om det är så smart haha. Jaja.

Nu ska jag skala lite morötter och fixa en dipp, kanske unnar mig ett glas cola också.
Snart är det fotboll på tv. Real Madrid - Tottenham. Härligt slut på denna tisdag!

En väääääldigt gammal men söt bild på mina småsyskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0