Happy day!

2011-04-06 @ 21:52:29
Denna tråkiga dag slutar helt underbart.

1. Manchester united leder just nu över Chelsea i CL-kvalet. Förhoppningsvis vinner dom.
2. Min älskade mamma kommer hit på måndag (Hon bor ju i Sverige och vill såklart träffa sitt barnbarn när
han är nyfödd och hon ska vara här en vecka. Hon skulle egentligen vara här i några dagar bara eftersom
det är mycket på jobbet men det blir alltså en hel vecka! Helt underbart!)


Förövrigt är jag VÄLDIGT sugen på en jumpsuit (en såndär shortsmodell) inte alls min stil annars
men det är ju så snyggt. Dock har jag inte hittat någon som jag fastnat för ännu.
Ni får gärna tipsa mig om ni vet vart man kan hitta snygga!

PS. Jag vet inte om vattnet gick nyss när jag var på toa, fan vad jobbigt.
Var det kiss eller vattnet, fan nu vart jag noijig!





Kommentarer
Postat av: alfamamma

Men oj vilket antiklimax - att inte veta om det var vattnet! Ska du in och kolla det idag?

2011-04-07 @ 09:02:51
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0