Overkligt

2011-04-07 @ 20:43:19

Shit vad jag varit igång hela dagen, ändå är jag inte klar här hemma.
Jag har städat nästan i varenda skåp t om städskåpet hahaha..
Diskat och lagat mat, ätit och kollat på favvoserien har jag också hunnit
med, även om jag inte fattar hur. Nyss hemkommen från bastun, det var sista
gången med magen, känns overkligt, kan inte fatta att det kanske är dags imorgon.
Jaja nu är man iallafall fräsch med nyrakade ben och hela köret, rätt skönt
ändå att veta när man ska åka in så man hinner göra sig i ordning så man
inte ser ut som en hårig apa när man ligger där och ska föda, fast äsch
vad spelar det för roll egentligen? dom har väll sett ett och annat kan jag tänka mig.
Nu ska jag dammsuga lite och göra i ordning i några skåp till sen blir det sova.
Älsklingen ska jobba imorgon innan vi åker (duktig han är) han börjar ju 6 så han
hinner jobba i 3 timmar innan han måste hämta upp mig, sen åker vi.
Imorgonbitti ska jag äta en god frukost och lyssna på musik och städa
det sista innan det är dags att åka in.

Vet inte riktigt hur jag ska göra för att hålla er uppdaterade imorgon.
Går inte att blogga via mobilen eftersom jag bor i Finland (Eller har jag fel?)
Får se om någon vän vill vara snäll och uppdatera åt mig här så att ni vet
hur det ligger till osv. Skulle dom mot all förmodan skicka hem mig så uppdaterar
jag ju själv sen, med ett väldigt arg och bittert inägg. Fast jag är fast besluten vid
att dom sätter igång mig imorgon, dom har inget val.

Känns väldigt overkligt att detta kanske är sista kvällen vi sitter
här bara vi 2... Borde ju ta vara på kvällen och mysa men
jag har städmani såhär kvällen innan och älsklingen lär slockna
på två röda pga hans tidiga mornar...


Önskar alla en trevlig kväll, glöm inte att hålla tummarna imorgon klockan 9 (svensk tid)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tvinga din BF att uppdatera här! Håller tummarna :)

2011-04-07 @ 22:02:23
URL: http://www.littlemissvixen.devote.se
Postat av: alfamamma

Jag tänker på dig nu!

2011-04-08 @ 09:21:41
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0