tröttast i världen

2011-04-04 @ 14:45:15

Och så har man sovit hela dagen. Suck. Känns sådär alltså, visst det är ju viktigt
att passa på med mycket vila nu men jag känner att jag hellre vill städa, gå på promenad
och annat. Blir på så dåligt humör när jag inte gör någon nytta.

Jaja tänkte bara slänga in ett inlägg snabbt, kommer väll ett längre senare.
Ska iväg och handla nu, kylskåpet ekar tomt typ haha..


Jag är verkligen inget stort fan av hästar men den här va asball tycker jag.
99kr från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: alfamamma

Fy för tröttheten! Tycker du är duktig som orkar handla dock, det gör inte jag!

2011-04-04 @ 15:02:26
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0