Vänta jag ska bara andas lite..

2011-08-22 @ 13:09:27


Det är mycket nu. Känner att jag inte har orken eller lusten att blogga. Viljan finns men det räcker inte.
Skulle verkligen behöva flytta, till större, denna tvåa på 44,5 börjar bli riktigt trång med alla
Kevins saker.  Men det är ca 5500 pers i bostadskö, ge mig en större lägenhet innan jag blir galen i denna.
Och på lördag är det dop för våran älskade (kul med ännu mer saker) och han ligger just nu i sängen och sover, 
förkyld och med tänder på g, stackarn. Dessutom känner man sig som världens sämsta partner när man inte
gör annat än gnäller för att man är så trött, trött på att städa, trött på att inte räcka till och trött på denna jäkla lägenhet. Och meningar som "Jag älskar dig" glöms bort för det är för mycket.  Älskade lilla son, du förgyller mitt liv, vänta en stund, mamma ska bara städa, sen ska du få all kärlek, så det räcker och blir över.



Ni anar inte hur den här lilla killen växer, han växer så det knakar och
utvecklas läskigt fort, känns som om man inte riktigt hinner med.
Jag skulle vilja berätta för er läsare (om jag har några kvar haha)
men som sagt har inte haft orken.
Här är iallafall än färsk bild på "grodan" <3


älskade underbara unge!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Dom är från IKEA - superfina!! :D



Kram

2011-08-24 @ 18:20:44
URL: http://madeleines.se
Postat av: Josefine

åh vad lustigt ! :D haha vad kul att ni också har haft dop, hur gick det ? var han snäll i kyrkan ! han växer verkligen så att det knakar alltså, herregud.. känns som att det var eeevigheter sen jag var inne här hos dig Jenny :D kram !

2011-09-03 @ 15:37:30
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Josefine

åh det är inte alltid så lätt att blogga, jag passar på när sambon är på gymmet, alva sover eller något annat men oftast så har jag 1000 kommentarer som jag inte svarat på :/ lite jobbigt ! hoppas att allt går bra med din lille plutt ! hur stor är han nu ? :)

2011-09-03 @ 20:32:44
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0