Gravidblogg eller matblogg? Haha

2011-02-08 @ 09:25:48

Inga magbilder här inte. Var alldeles för trött efter gårdagen för att orka ta en sådan.
Hur posar man en mage liksom? Inte riktigt min grej. Igår lagade jag köttfärsgratäng med zuccini,
sjukt gott och sjukt nyttigt! Åt det med sallad och feta ost förstås! Och klyftpotatis. Mumma, lyllos mig
som får äta det till lunch eftersom det blev en del över. Jaja, vore det inte för det äckliga snöstormen
där ute så skulle jag vara ute på promenad nu. Dem sa att det ska komma 5-10cm snö idag, SUCK!
Ska det aldrig få bli vår? Så tröttsamt. Jaja vi får hoppas på att det smälter bort fort! Idag ska jag iväg
med pappsen och hämta vagnen. Happy day alltså. Om man bortser vädret.

Eftersom jag inte har någon bild på magen att bjuda på, så bjuder jag på en bild
på gårdagens middag och dagens lunch!



MUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0