Härlig söndag

2011-02-27 @ 11:31:36

v.36
! Snaaaart är det dags för lillen att komma tycker jag

Godmorgon! Vilket härligt väder vi har här, klarblå himmel, solen skiner, dock några minusgrader men
dom där plusgraderna börjar väll komma, sakta men säkert. Jag har fortsatt att vara duktig idag, tvättade
kl 10 och nu om 20 minuter ska jag hämta de sista ur tvättstugan och sen ska jag och älsklingen åka in
till stan för att ta en promenad (åka in till stan för en promenad?) vet, låter helt sjukt haha men det
är så fint där, vi har dock havet precis här brevid oss så det finns massa fina ställen att gå på här också
men det har bara blivit våran grej att åka ut dit och gå lite, sen ska vi iväg och handla, mest tvättmedel
och mat och sånt, är det så för er andra också att när tvättmedlet tar slut så tar alla rengöringsmedel slut,
allt från diskmedel till balsam haha. Senare kommer älsklingens mamma hit med sin "man" och fikar,
dom har varit och  hälsat på älsklingens mormor över helgen och träffat andra släktingar så dom har med
sig en bilbarnstol  som vi fått av älsklingens kusin, den är tydligen bara ungefär 1 år gammal och inte varit
med om ens någon liten krock. Känns skönt att få en av någon man känner, istället för att betala 200euro
för en ny som man inte ens kan använda länge tills man måste köpa en ny. Läste att man inte ska köpa bilbarnstolar på t ex "blocket" och sånt för att man inte kan garantera att den varit med om någon krock,
tänk att t om en liten krock gör att dom inte funkar som dom ska sen ifall man krockar igen, läskigt.
Men men, nu ska jag göra mig i ordning. Hörs senare!

Juste, en bild på lillens säng ska ni få sen. Precis som jag lovade.
Tycker att han kan komma snart. Kläderna är ju tvättade också, hihi.



Kommentarer
Postat av: Josefine

ja gud, köp inte en begagnad bilbarnstol !! det är inte bra :) spännande att få se lillens säng också :D

2011-02-27 @ 12:17:43
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack fina du! Hoppas att ni mår bra. Kramar!

2011-02-27 @ 18:42:06
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: alfamamma

Nu tycker jag också att det snart börjar bli dags att komma ut. Knappt en vecka kvar tills bebisarna är "klara"! Om det räknas så hos dig också, i vecka 37+0?

2011-03-01 @ 12:23:18
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0