Huomenta!

2011-02-09 @ 07:07:33

Lillen bestämmer verkligen över min sömn nu, jobbigt värre även om jag måste erkänna att det är
väldigt mysigt att känna det lilla livet i magen. Vaknade för 50 minuter sen och har precis fått i mig
frukost. Om en timma kan jag ta min järntablett och efter det tänkte jag sova en stund igen..
(Om lilleman tillåter förstås) Idag ska det tvättas kläder. Och så måste jag ringa till sjukhuset där
jag hade tänkt föda, för att boka tid för en "hälsa på"-titt som man går på och för att dom ska vara
medvetna om att det är där jag vill föda. Jag bor ju i Esbo och blev automatiskt skickad till sjukhuset
här på ultraljud men jag har varit helsäker från första början att jag vill föda på kvinnokliniken i stan
(Helsingfors) Mest för att jag har bra minnen därifrån eftersom att min lillasyster är född där men även
för att den är "bäst" haha.. Jaja, uppdaterar senare med en bild på vagnen och kanske en på magen,
om jag lyckas ta en idag.


En bild på mig och min nyfödda syster. Kvinnokliniken - året var 1999
Ser jag inte liiiiiite stolt ut? En av dom bästa dagarna i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0