Hurtigbulle

2011-02-26 @ 22:04:15

Är så nöjd med mig själv, har verkligen varit duktig idag!
Efter att jag kom hem från att ha varit ute
och käkat lunch med pappa och syrran så har jag städat hela lägenheten, diskat (2ggr), tvättat påslakan, lakan, örngott (även lillens) alla handdukar och filtar, lagade även mat medans maskinerna var igång och gick igenom
lillens kläder och la alla i strlk 50-60 i olika högar (de tvättas i olika grader, jobbigt haha) i en blå ikea påse.
Imorgonbitti ska jag tvätta lillens kläder, klo 10. Kanske dags att packa BB-väskan också? Någon som har en bra lista (inte för lång) på vad som kan va bra att ha med sig? Går in i v. 36 imorgon, helt underbart! Alla längtar efter att få träffa våran lille stjärna! Jaja, tänkte bara uppdatera och berätta hur hurtig jag varit idag. Haha. Nu ska jag lägga mig brevid älskling så att jag orkar upp till tvättstugan imorgonbitti. Hoppas ni alla har/har haft en härlig lördagkväll!

Bild på dagens middag. Fullkornspasta, köttfärs i dolmio bolognese sås och vitlöksbaguette.
Blev glatt överraskad av dolmiosåsen, dock kryddade jag den lite själv men god var den!




Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åh vad kul att höra!! Oftast hör jag mest bara att hon är så lik sin pappa :D Kram

2011-02-27 @ 10:16:51
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna - mamma till Yasmine

Amningsbh, Amningskupor, Tutt åt bebben, kläder åt dig och bebben, tandkräm o tandborste, telefonladdare är väl det viktigaste?! :) Kläder/underkläder före födseln o efter får du låna fr sjukhuset o shampoo + balsam finns där. Borde också få en liberoväska fr sjukhuset så där finns väl nån leksak som kan underhålla bebisen på vägen hem sen :)

2011-02-27 @ 19:13:21
URL: http://ourhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0