Inte världens bästa fredag

2011-02-18 @ 20:31:04

Den här fredagen har varit långt ifrån den bästa. Har känt mig trött och hängig hela dagen.
Har knappt fått något gjort och det gör ju inte att mitt humör blir bättre, som tur så hade
vi bokat bastu tills ikväll så det var skönt att få basta lite även om jag inte orkade sitta
mer än 10 minuter då jag började känna att jag inte klarade av mer. Jag vet inte, jag älskar
att basta men nu under graviditeten klarar jag inte av att sitta där inne så länge, är det någon
som känner igen sig? Jaja, nu ska jag kolla på lite tv innan jag går och lägger mig.
Hoppas på en bättre dag imorgon.


Åååååh frukost på ballkongen... Längtar verkligen tills man kan sitta ute och äta...


Kommentarer
Postat av: Josefine

jaa men verkligen ! :D jag har aldrig varit så mycket för att bada bastu men jag kan tänka mig att man blir överhettad mycket lättare och jag har även hört att det inte alls är bra att göra det som gravid :o

2011-02-19 @ 17:07:38
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0