Jag och magen

2011-02-17 @ 18:20:57

Ikväll är det jag och magen. Älsklingen var hemma en snabbis för att duscha efter jobbet.
Han åkte iväg med den blivande gudfadern för att kolla på hockey, dom hade fått gratis vip biljetter
på jobbet så det ingår buffe och grejer, har varit på sånt själv så är och är en aning avis men jag unnnar
dom det. Det var ett tag sen sist han var ute med någon killkompis. Och då är det inte pga att jag inte
låtit honom gå ut och ha kul utan han har velat stanna hemma med mig haha. Jag själv hålller på och lagar
middag precis, nuggetsen är i ugnen och riset är snart färdigkokt, sen så kommer det massa bra tvprogram som
jag ska glo på så tiden går fort. Imorgon är det fredag och då ska det tvättas och städas lite här hemma.

Nej, nu måste jag skära lite sallad till maten också. Hööööööörs



Kommentarer
Postat av: alfamamma

Vi verkar ha samma BF, den 27/3? Kul!

2011-02-18 @ 13:46:49
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha nej vi får hoppas det, kul att vara ett skämt hela livet liksom ;) hehe. Ja herregud, nu kan den få komma uuut tycker jag minsann :)

2011-02-18 @ 16:40:12
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0