Känns inte som en lördag

2011-02-26 @ 16:16:04

Lördag? Näe? Känns verkligen inte som det, beror nog mest på att älsklingen jobbade idag
eftersom han var ledig i tisdags. Well, har hunnit med att städa här hemma, ska bara diska och städa
toaletten så är det fräscht här. Ska även slänga in lakan och påslakan i tvättmaskinen senare.
Finns inget skönare än att lägga sig på kvällen i en nybäddad säng! Lillens påslakan ska jag också
tvätta, så ni får se imorgon hur det ser ut i lillens säng. Var och åt lunch med pappa och syrra tidigare
idag, syrran hade köpt 4st bodysar till bebben, eller ja, pappa betalade ju men dom va "från henne"
Haha... Pappa berättade att hon hade blivit helt sjukt taggad när pappa sa att hon kunde få köpa några.


Övre raden från vänster: Täti on paras = Moster är bäst. Äiti ei jaksa ja isä ei osaa = Mamma orkar inte och pappa kan inte. Nedre raden från vänster: Jos minä en nuku, niin ei nuku muutkaan = Om inte jag sover, så sover ingen. Minä sotken ja äiti sitten siivoilee = Jag stökar ner, sen städar mamma..

Haha, vet inte riktigt om jag gillar den sista haha nejdå dom är fina alla fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0