Lax lax i stora lass, haha.

2011-02-24 @ 20:03:08

Ååååh! Har ätit världens godaste lax med potatismos (inget äckligt pulvermos förstås utan egen gjord) kall dillsås och sallad med fetaost. Alltså jag verkligen älskar lax, det finns inget bättre! Som tur så blev det lax över så imorgon tänkte jag laga en laxsallad med bulgur till lunch, mumma! Påtal om lax, jag har inte haft några problem att klara mig utan alkohol under graviditeten men något som varit riktigt jobbigt att vara utan är gravad lax, jag skulle göra vad som helst för att få äta lite gravad lax och den dagen jag slutar amma ska jag äta en hel lax, en gravad förståss.

Imorgon har jag fullt upp. Ska tvätta lite lakan och handdukar på morgonen.
Sedan iväg och fixa en del ärenden. Får se om jag hinner se lillasyster också
som är hos pappa över helgen. Hon är helt exalterad över att hon ska bli moster haha..
Hon fyller 12 nästa vecka och eftersom jag inte kommer träffa henne då så tänkte jag
ge henne, hennes present redan imorgon. En nysläppt cd med en av hennes favvoartister.


Ni får en urkass bild på dagens middag. Nästan så att man blir hungrig igen. Nää usch, spricker snart haha.

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha ja men precis, jag har faktiskt varit snudd på galen ibland ;) men nu är jag nästan 110% säker på att det är en liten tjej där inne ;) Gud så gott med lax, det är verkligen världens godaste fisk !

2011-02-25 @ 14:11:50
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0