Mumin

2011-02-16 @ 18:17:33

Har varit dåligt med uppdatering här idag känner jag, men sov rätt länge
och efter att jag ätit frukost så försökte jag börja med spjällsängen men det
var ju helt omöjligt att bygga den själv så fick vänta tills älsklingen kom hem.
Och när jag inte kunde skruva ihop den så tittade jag på tv och somnade såklart
och sov till han kom, åt väldigt sen lunch och började därefter skruva ihop sängen.
Så nu är den klar och står brevid min sida av sängen (Ända stället den får plats på)
Ska fota sängen i helgen så ska ni få se hur det blev i sovrummet. Förresten så har
jag alltid sagt att jag ska börja köpa sånadär muminmuggar ni vet, när jag får barn.
Dom är så fina, men titta vad jag hittade i en av flyttlådorna, en äldre version av
muminmuggarna och en tallrik till. Snygga tycker jag, ska användas såklart.
Jag kom inte ens ihåg att jag haft sånahär. Lite kul var det att hitta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0