Nostalgi

2011-02-15 @ 11:05:30

Anledningen till att vi åkte över till Sverige var för att mamma ville bli av med mina sista flyttlådor
som legat i mitt gamla rum sen jag flyttade i juni. Hon betalade båtresan inkl bil för att bli av med
dom och hon sa att det var värt det. Nu har hon flyttat in i mitt gamla rum. Vi kom hem igår, vid 11
eftersom att vi var tvugna att åka direkt från båten för att hämta våra registrerinskyltar till bilen.
Jaja, det var iallafall jättekul att få träffa alla underbara nere i Stockholm, dock hade både jag och
älsklingen gärna stannat kvar längre men eftersom att han har ett jobb att gå till så var det inte aktuellt.
Får bli en längre resa i sommar istället. Längtar! Well, nog om resan, flyttlådorna har jag precis packat upp.
Det var 4 st men nu har jag tömt 2 och de 2 andra är fyllda med grejer som inte har någon annanstans att
ta vägen.  Tavlor, gossedjur, leksaker och sagoböcker från min barndom och bebiskläder som jag använt
när jag var liten. Har fotat vissa saker, bara för att visa. Jag satt och skrattade för mig själv för tänk hur mycket
allt förändrats, till det modernare. Jag menar titta bara på dessa.


Speldosor jag haft när jag var liten, dom har vart vita någongång i tiden, haha.



Hur cool är inte denna då? Kolla färgerna. Det skriker dock 90-tal om denna haha.


Nej nu ska jag laga lite lunch och vänta tills älsklingen kommer hem, blir en tripp till IKEA.
Ska handla en spjällsäng till lillen och skruva ihop den sen. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0