Oups

2011-02-03 @ 10:23:37

Ingen större "blogglust" för tillfället. Stressar lite över allt som måste införskaffas tills lillen kommer,
bara 52 dagar kvar nu, +/- 14 då. Har mest läst bloggar, mammabloggar
och längtar ihjäl mig tills jag får se hur våran lilla vilda sparkande bebbe ser ut.
Förresten är jag väldigt tacksam om någon "mamma" skulle kunna hjälpa mig med en
lista med allt det nödvändigaste som ska vara fixat när lillen är här.
Tacksam för tips.
Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg till Stockholm nästa helg som det var planerat,
hoppas hoppas och hoppas. Saknar mamma och mina vänner. Skulle vara underbart,
även om det är en supersnabb visit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0