Roses

2011-02-15 @ 20:18:12

Nu har vår lilla stjärna en egen säng. Dock har jag inte orkat skruva ihop den, men det får bli
morgondagens projekt. Det ända viktiga "stora" inköpet vi har kvar är bilbarnstol, hade tänkt
och köpa en begangnad först men det ska man tydligen inte göra om man inte köper från
någon bekant och kan vara säker på att den inte varit med om någon krock.

Idag när jag packade ur dom där flyttlådorna så hittade jag även en väldigt speciell
blombukett. Nämligen den jag fångade på min systers mammas (vi har bara samma pappa)
bröllop 2 år sedan, samma sommar som jag träffade älsklingen. (Han var med på bröllopet)
Har sparat den sen dess, mest som ett fint minne och idag tog jag "tummen ur röven"
och ramade in den. Titta vad fint det blev.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0