Saturday

2011-02-19 @ 19:30:07

Idag sov vi verkligen ut. Till elva, kommer inte ens ihåg hur länge sen det var jag sov så länge.
Det var någon jäkel som plingade på våran dörr halv fem imorse. Jag hade en sån lust att gå och
öppna dörren och ge någon på käften men eftersom jag har lite svårare för att gå upp ur sängen
så gick älsklingen och kollade men det var ju såklart ingen där. Kanske lika bra att jag inte gick
för jag hade säkert sprungit ut och letat fram idioten och man vet ju aldrig vad det är för galningar
utanför dörren haha. Ja, vad har vi gjort idag. Inte mycket faktiskt, varit och köpt en innetermometer
på clasohlson eftersom vårat hem är så jäkla kallt. Framförallt sovrummet. Är det någon som vet hur
varmt det måste varai sovrummet när bebben kommit? Har skrivit upp det någonstans men minns inte vart.
Påtal om kallt. Dom har lovat varmare väder nästa vecka dvs 0 gradigt/några plus grader. Får vi verkligen
hoppas. Vill ha vår. Minns fortfarande när jag längtade efter snön. Ska aldrig mer önska mig snö, det vägrar
ju att försvinna. Kan inte alla bara slänga 2 liter varmvatten var utanfördörren så kanske det smälter snabbare
haha. Jaja, nej nu ska jag glo på lite tv. Ha en trevlig lördagkväll!


Bjuder på en gammal cam bild, är så dålig på att ta bilder nuförtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0