Sthlm here we come

2011-02-11 @ 11:39:20

Snökaos i Stockholm? Jag som trodde att jag skulle få njuta av ett snöfritt Stockholm i helgen. Men icke!
Attans, inte bitter alls nää. Om 3 1/2 timme kommer älsklingen hem och då åker vi direkt mot Åbo, det tar
"bara" 2 timmar att köra dit men man vet aldrig med trafiken och vägarna är inte i bästa skick. Jag hoppas
utav hela mitt hjärta att dom har plogat klart i hela Stockholm imorgonbitti så att vi kommer fram med bilen ordentligt. Hörde att dom visste om att det skulle komma en snöstorm och ändå har dom inte förberett sig där
borta, typiskt Stockholm. Nu kan folk inte ta sig till jobbet&skolor äns, lyckat. Men men, nu ska jag äta lunch och därefter städa och diska lite och packa. Ska bli såååååå kul att hälsa på i Stockholm, även om det bara är för en
helg och ÄVEN om snön är tillbaka haha.



Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack så mycket :)!



Kul att ni ska hälsa på oss här i Stockholm. Galet mycket snö kan jag ju säga!

2011-02-11 @ 15:03:16
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0