Tvättat, shoppat och tävlat

2011-02-23 @ 20:39:57

Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat, haha, känns som om det alltid finns tvätt, tar liksom
aldrig slut. Vänta bara, tänker jag för mig själv, när lillen kommer så kommer det bli ännu
mer spring till tvättstugan, om inte någon sponsrar mig med en tvättmaskin såklart haha.
Man kan ju alltid drömma. När älsklingen kom hem så åt han och därefter åkte vi direkt
till ett köpcentrum här i närheten, gick och kollade runt lite, b la på lindex, var på jakt efter
den där stickade heldressen (som är rätt lik newbieseriens). Nå, när jag väl såg den så blev
jag väldigt besviken, den var väääääldigt "smal" i modellen, så jag köpte inte den.
Sen åkte vi vidare, till adidas outlet, typ himlen för mig som älskar adidas.
Och kom jag ut tomhänt? Såklart inte. Köpte världens finaste jacka till
våran lilla kille, dock var jag ute efter ett par bebisskor men de fanns typ inga.

När jag kom hem och skulle gå igenom mina favvo mammabloggar så såg jag att Madeleine har
en tävling i sammarbete med Lillasystere. Man kan vinna väldigt söta små canvas skor. Kan
ju alltid hoppas på att man vinner dom blåa, skulle matcha jackan perfekt. Håll tummarna för
mig och tävla ni med! Ni får se jackan imorgon, den är så söt så man smälter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0