Stolta tjockisen här hej

2011-02-10 @ 13:20:15

Idag har jag bara legat hemma, fattar inte, borde inte dom där järntabletterna hjälpa mot tröttheten snart?
Iofs har jag börjat sova dåligt om nätterna och vaknar när älsklingen går till jobbet så kanske inte så konstigt
om jag blir trött vid 10 och sover några timmar. Har iallafall tagit mig i kragen och ringt lite samtal iallafall.
Förresten, så fick jag en tid till förlossningen då man ska gå dit, titta och få reda på massa saker och få svar
på frågor om förlossningen. 11/3 ska vi dit och det kommer att vara flera där, hoppas inte att lillen bestämmer sig
att komma tidigare bara haha men nu vet dom iallafall att jag ska föda där så att dom inte undrar sen när jag ringeroch det är dags att åka in. Jag lyckades ta några magbilder, dock är det väldigt svårt att få till det själv, framförallt med en stor jävla systemkamera. Hoppas dessa duger iallafall.

Mage v. 33+4






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0