Wäää

2011-02-03 @ 21:10:58

Åååh jag tror att jag får tillbaka min blogglust nu. För det första så har jag städat här hemma
så jag kan fota alla presenter som lillen fick och visa er! Sen så fick jag ett samtal ikväll om att
våran vagn kommit, redan?! Den skulle inte komma förrens början av nästa månad, men hon som
ringde sa att man kunde hämta den när som, senare om man inte har pengar till den ännu. Men jag
sa att jag hämtar den nästa vecka, åååh så glad jag blev! Sen måste jag bara berätta en grej.
Alla har nog sett Newbie serien på Kappahl och den där kabelstickade gråa heldressen och den
är ju slut typ överallt. Iallafall så bad jag min kusin kolla i Vasa ifall hon gick förbi en kappahl-butik
och fråga om dom hade några, dom kollade och det fanns EN i Seinäjoki där mina andra kusiner bor.
Så jag skyndade med att ringa till affären och vet ni, den var slut där med, dom hade sålt den sista.
Jag var säker på att jag skulle få den. F*n! Haha men jag har inte gett upp hoppet än, ska ringa till
huvudkontoret imorgon och höra med dom om den finns nånstans eller om det går att fixa.
Hoppas verkligen, har aldrig förstått mig på affärer som inte fixar nybeställning på kläder som
verkligen är eftertraktade, höj priset om ni så vill, jag måste få tag på en sådan. Haha.


Nu ska jag kolla nyheterna och sedan hoppa in i duschen och därefter blir det sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0