Bara 60 dagar kvar!

2011-01-26 @ 12:47:30

Exakt 60 dagar kvar till BF, helt sjukt hur fort tiden går. Jag som trodde
att det skulle kännas som en evighet och nej, tro mig, jag har längtat till
27/3 sedan den dagen jag fick veta att vi väntade en liten. Och man längtar
ju mer och mer ju närmare man kommer men ändå känns det inte som om
veckorna går segt. Det går megafort, nästan så att det känns som om man
knappt hunnit njuta av graviditeten och mysa med magen.
Imorgon kommer
Minna och Johanna från Sverige och på Lördag blir det en liten "babyshower"
som man så "fint" säger in the U.S.A, men det är mest för att få hit lite vänner
så att dom hinner se min stora mage innan lillen är ute och för att jag saknar
dom. Men blir iallafall smörgåstårta, tårta och annat smått och gott och en
jäkla massa skratt lär det bli. Foton ska tas, det har johanna lovat att se till.
Har blivit för dålig på sånt. Visst, ta kort på magen varje vecka känns inte
sådär jätte nödvändigt då man inte ser så stor skillnad varje vecka.

Hursomhelst, jag är klar med diskberget och ska nu ta itu med städningen.
Känns väldigt bra, tröttheten finns men jag tacklar den. Måste få lägenheten
tip top så att jag mår bättre sen, som sagt en skitig lägenhet = en sur jenny.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket!



Vad kul att vi båda har bloggar så man kan följa varandra trots att vi inte hörs så ofta längre :) Lycka till med bebisen hoppas att allt går bra. Ser fram emot att se bilder på honom! Kram.

2011-01-26 @ 21:55:33
URL: http://littlemissvixen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket!



Vad kul att vi båda har bloggar så man kan följa varandra trots att vi inte hörs så ofta längre :) Lycka till med bebisen hoppas att allt går bra. Ser fram emot att se bilder på honom! Kram.

2011-01-26 @ 21:55:41
URL: http://littlemissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0