Dålig uppdatering pga tjaffsande dator

2011-01-24 @ 08:33:12

Min dator har inte fungerat, därav noll uppdatering. Som tur så hade pappa
en kompis som kunde laga den och så fick jag lite tips på hur man gör ifall
den strular på samma sätt nästa gång. Har väll inte hänt så mycket här hemma.
Jag har städat, tvättat, diskat osv osv. Både jag och älsklingen hade en varsin
vän på besök i fredags. Blev god thaimat (chicken green curry), lite godis och
filmen precious som jag velat se väldigt länge, den var faktiskt bra.
Blev hockey i lördags med 2 av topplagen men älsklingens lag spelade
tyvärr väldigt dåligt och förlorade med 0-3 hemma, icke bra.
Igår blev det en sväng till hans farföräldrar till Ingå, mat och fika som vanligt,
men kul att göra något på en söndag då man annars bara hade legat hemma.

Igår var det också 1 1/2 års dag för mig och älskling. Firades inte speciellt.
Lagade dock god mat. Rostbiff (för första gången, blev helt okej) potatis med
bea och sallad förstås. Dock har jag fortfarande en liten rostbiffsbit i halsen,
känns helt sjukt jobbigt, någon som har tips på hur jag kan få bort den?
Och sist men inte minst. Är i vecka 31 nu, dvs 9 kvar. Känns helt overkligt att
det är så lite kvar, det har gått så fort! Har lovat en video med sparkar osv
hade världens chans igår när jag låg i soffan, han rör sig mycket och sparkar
så hårt den lillen. Sjukt mysigt. Får försöka ikväll igen efter föräldracoachningen.



Om 4 dagar kommmer Minna och Johanna, orkar knappt vänta! Ska bli
sååååååå underbart att få hit dom, fast det har jag säkert redan nämnt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0