Effektiv dag

2011-01-14 @ 17:10:44

Idag har jag varit duktig. Vaknade tidigt för att åka till mvc,
promenerade hem, gick raka vägen till tvättstugan, sen har jag
städat och diskat här hemma. Känns superskönt att få så mycket
gjort på en dag. Och fredag är det dessutom, fast det känns inte som
det riktigt eftersom älskligen ska jobba imorgon också 7-15 men
har jag vet vad jag ska göra imorgon så dagen kommer gå fort imorgon
med, bl a ska jag gå en långpromenad.

Om exakt 13 dagar så kommer mina älskade vänner Minna och Johanna hit!
Dem åker båten över tillsammans fast dom bara träffats en gång innan.
Tänk vilka underbara människor jag umgås med som kommer överens
bara sådär. Sjukt bra tycker jag! Ska bli helt underbart att ha dom här!
Vi ska ha så kul! Anledningen till att dom kommer är för att jag tänkte ha
en babyshower, men om jag ska vara riktigt ärlig så har jag det mest för
att ha en anledning till att få träffa mina närmsta vänner från Sverige, hihi.

Nu ska jag vi åka iväg och handla lite frukt, grönsaker och något annat.
Eftersom det är helg så tänkte jag köpa något litet, gott (onyttigt)
MEN inget svullande här inte!


Johanna och Jag (Sommaren 2009)


Minna och Jag (Juni förra året, studenten) Och nej, jag röker absolut inte!
Dock blev det några cigg just den dagen.

PS. Jag väljer inte mina vänner efter utseende, dom bara råkar vara
så jävla snygga ;-) Kheheheeheee


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh ja, I'm so charming! Snart ses vi hihihihihi 8)

2011-01-16 @ 22:56:44
URL: http://mminnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0