En krigare har alltid ärr

2011-01-12 @ 21:17:50

Jag har haft lite problem med matlusten på sistone och det oroar mig,
som tur så har jag tid hos bvc på fredag så får prata ut om det där.
Dock har jag hört att det är rätt vanligt när man ligger i slutskedet
så får hoppas på det. Idag fick jag iallafall i mig all mat från tallriken.
Och snart ska jag ta och käka några kvällsmackor. Så att jag slipper
oroa mig. Hehe, hönsmamma? Lillen i magen sparkar på ändå och nu
ser man ju verkligen på magen när han sparkar, det känns nästan
som om foten ska komma ut ur magen, så hårda sparkar har han.
Ska försöka fånga det på film någon dag. Kanske imorgon. Ser så kul ut.
Om några veckor kan man se helt klart om det är en fot, en hand,
ett huvud eller rumpan som sticker fram. Mysigt.


På tal om min rygg, som jag pratade om. Fotade lite för
att ni skulle få se hur det kan se ut när kroppen växer snabbare
än huden, den hänger liksom inte med. Här har ni mina graviditetsärr,
inte så snyggt kanske men det försvinner med tiden sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0