Enchiladas till middag!

2011-01-13 @ 21:08:22

Nu har vi bastat och ätit en god middag, blev enchiladas idag.
Gudomligt gott! såklart eftersom jag lagade maten. Haha.
Well, vi fick inte så mycket gjort idag men eftersom älsklingen
hade en ledig dag så kan han iallafall inte påstå att han inte fått vila
idag, för det har han. Imorgon ska jag iväg till mvc (mödravårdscentralen)
på morgonen. Tänkte skriva upp allt jag tänkte fråga om, för varje gång jag
sitter där så glömmer jag bort allt jag skulle fråga. Och det är rätt irriterrande.

Kollade runt på finska blocket och hittade en likadan bilbarnstol som
jag hade tänkt och köpa, fast för mycket billigare, som är 1 år gammal.
Tänkte faktiskt på om jag ska satsa på den. Dock är jag lite rädd för sånt där
för det är så vanligt att man blir lurad på nätet. Får tänka på saken, sparar ju
minst 150 euro om jag köper en använd och med min dyra vagn så kan det
vara rätt bra för plånboken. Hoppas den finns kvar när jag får pengar bara.

Nu ska jag titta lite på tv och sedan lägga mig i tid, som sagt är det
upp tidigt imorgon som gäller och jag tänkte faktiskt promenera dit
(om jag inte försover mig) annnars promenerar jag hem ialllafall.



På bröllop sommaren 2009 och ja, det var jag som lyckades fånga blombuketten. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0