Happy days

2011-01-27 @ 08:03:38

Guess what?
Jag klarade av att ta mig upp ur sängen innan älsklingen
drog iväg till jobbet, hur bra är inte jag? Dock började han 8 idag men
iallafall. Jag är vaken och ska alldeles strax iväg till tvättstugan, jag
hann med rätt mycket igår men ska som sagt tvätta och sen dammsuga
så är det fresh här. Så nice! Tänkte bara uppdatera här eftersom jag är
vaken och tänkte att ni skulle få se vad jag åt till frukost. Inte för att jag
tror att det är så intressant men mest för att få in en bild i detta inlägg haha.


- 2 knäckemackor med keso, kalkonskivor, paprika och tomat.
- 1 hårdkokt ägg
- fitness flingor med banan yoghurt
- ett glas iskall fruktjuice
- ett glas /stark) oboy (ett måste på morgonen, framförallt under graviditeten)

Nu får jag inte äta något på en timma, då det blir att ta järntabletten om en timma
och efter att jag tagit den så får man inte äta på 2 så det blir 3 timmar till lunch.
Så nu ska jag fixa ihop en snabb spellista på spotify och börja dona här
hemma! Och justeja, Minna och Johanna är på båten nu! Är så jävla lycklig
över att dom ska komma hit. Lite innan klockan 18 ska jag och älsklingen åka
och hämta dom i åbo. Ungefär 4h bilresa fram och tillbaka.
Men vad gör man inte för att få hit sina vänner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0