Lugn lördag

2011-01-15 @ 13:12:11

Blev en promenad i morse, efter frukosten. Skönt! Härligt när det är så
fint väder också. Hoppas fan att den där snön smälter snart, jag vill ha vår!
Sitter precis och äter lunch, detsamma som igår, man tager vad man haver.
Ikväll ska jag dock laga världens godaste fisksoppa med lax! Längtar, haha.
Det sköna med soppa är att man kan äta det flera dagar i rad och det smakar
lika gott, om inte godare dagen efter. Och då ska man koka upp det inte ha den
i micron, resultet blir inte densamma kan jag säga, men det fattar väll vilken kotte
som helst.  Well nog om mat haha.. Älsklingen slutar om en timme,
får se vad vi hittar på idag, imorgon är han ledig. Skönt! Och imorgon
går jag in i vecka 30 dvs 10 veckor kvar, sjuuuuukt hur fort tiden går!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0