Måndag redan?!

2011-01-31 @ 17:35:10

Helgen gick sjukt jäkla fort, det är väll självklart när man har vänner över och har hur
mycket att prata om och göra så va väll ingen nyhet men den gick ändå snabbare än väntat.
Tråkigt men inte mycket man kan göra. På fredagen hängde vi på stan heeeeeela dagen
och åkte därefter och köpte ingredienserna till smörgåstårtan och sedan hem. Blev bastu
och tacomiddag och så somnade vi rätt tidigt med tanke på den långa dagen.
Lördagen gick också fort. Det var kul och mysigt och lillen fick massa fina grejer.
Ska fota allt imorgon och visa! Ni får bilder på maten som gästerna bjöds på.


Världens godaste smörgåstårta

Pastasallad med skinka a la Minnna&Jenny


Och supergod tårta a la (blivande gudmodern) Johanna


Nu ska jag forsätta titta runt lite mer på nätet och sedan ta en bit smörgåstårta och
börja glo på massa bra program. Imorgon har jag en heldel viktiga saker att göra.



Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Jag vet faktiskt inte var filten är köpt, det var en julklapp. Men den är från Newport, så googla på det så borde du hitta återförsäljare:)

2011-02-01 @ 11:33:00
URL: http://hannaz.se
Postat av: Amanda

Åhhh....dreglar Jag vill ha smörgåstårta!!

2011-02-01 @ 12:20:11
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0