Måndagstrött

2011-01-17 @ 12:28:15

Jag kunde verkligen inte somna igår. Låg kvar på soffan och tittade på tv.
Klockan 01.30 fick jag nog och gick och la mig i sängen och tvingade mig
själv att somna, det gick, tack o lov. Dock är jag väldigt trött idag, det suger.
Det som suger ännu mer är vädret, det kom mer snö igår och det verkar aldrig
ta slut det här. Nu ska det bli 0-1 gradigt i veckan och i helgen ska det snöa, IGEN.
Jag blir så trött på vädret! Ingen vill ha snö så varför kan den inte bara försvinna.
Well tänker inte bli deprimerad pga snö. Ska iallafall försöka att inte bli det.
Trött är jag men jag tänkte ändå städa lite här hemma! Och sen fixa lite
med lite papper som ska skickas in. Och träna på teoriprovet till körkortet!

Har skrivit en lång lista på grejer som måste införskaffas innan lillen är här.
(Dock är en del redan inflörskaffat, som tur är) Det är helt sjukt hur mycket
grejer det är. Men får trösta mig med att det är i början när man ska köpa allt
det går åt så mycket pengar, sen går det liksom mest pengar på blöjor, mat osv.

Och en sak till. Graviditeten för mig har ju som jag sagt innan gått
väldans bra! Förutom trötthet och humöret, jisses vad lättirriterad jag är.
Är rätt känslig vanligtvis också men nu, usch, underbart att älsklingen min står ut.
Som tur så är det bara 10 veckor kvar. Haha, bless!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0