Seg dag

2011-01-18 @ 21:11:40

Idag har jag knappt gjort något vettigt. Diskat och lagat mat typ.
Men det gills väll inte eftersom det är måsten, eller ja maten iallafall!
Ska strax gå och lägga mig brevid älsklingen min så att jag orkar upp
imorgon i normal tid och inte sover bort dagen. Ska fixa och dona lite här
hemma hade jag tänkt. Sen får vi se om pappsen hinner med att köra mig
till affären och apoteket, beror lite på hur hans dag ser ut, busy man.


Jag har sagt att jag aldrig ska köpa kläder på Gina Tricot ifall det inte är något
som får mig att tänka WOW! Pga två anledningar. 1 - Du stöter på minst 100 personer
samma dag med samma plagg. 2 - Kvalitén är inte världens bästa.




Men nu blev det några wow-upplevelser när jag gick in på deras webbshop, tyvärr. Mest på den i mitten,
dom som känner mig vet, att jag är galen i sånadär "små jackor". Är den inte snygg?



Kommentarer
Postat av: Minna

VÄÄÄLDIGT Jennyig den där jackan i mitten! BUY IT, SKITSNYGG! :D

2011-01-20 @ 07:48:49
URL: http://mminnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0