Tack fina Minna, jag är supernöjd!

2011-01-11 @ 13:43:27
Det blev hur bra som helst! Precis så simelt och snyggt som jag ville ha det.
Du vet vad jag gillar, grymt snyggt! Tack tack, kiitos kiitos, Thank you, Gracias osv!


Som ni läste i inlägget nedan så kommer Minna hit den 27e med en annan vän.
Ska bli helt underbart att ha några av mina närmsta vänner här, samtidigt.
Blir nämligen en liten babyshower inför lillen som kommer om exakt 75 dagar!
Om jag är nervös? Icke! Mest förväntansfull, längtar nästan ihjäl mig! Älsklingen
dock, han är nervös. Haha, får se hur förlossningen går, får han inte lustgas kommer
han förmodligen att svimma har han sagt. Återstår attt se.

Jaja, tack vare att Minna fixakt min blogg utseendemässigt så har jag
faktiktiskt fått blogglusten tillbaka, här ska vi inte börja om någonstans!

Nu kommer det regna uppdateringar här! Tacka Minna för det!


Kommentarer
Postat av: Minna

Hahaha, charmig bild.

2011-01-11 @ 14:10:33
URL: http://mminnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0