Trött på att vara trött

2011-01-18 @ 12:35:29

Jag är så trött! Måste verkligen ta och försöka åka iväg till affären någon dag i
veckan och köpa dom där järntabletterna för det här går inte, upp 8 käka frukost
och sen sova till 12. Visst, viktigt att sova när man är trött men varje dag?
Får ju inget gjort.  Nä, hoppas dom där järntabletterna verkligen hjälper. Idag har
dom lovat  regn, tills ikväll, regn från Sverige, tack Sverige, TACK! Die snow die!
Sen får vi håll alla tummar och tår att det inte kommer mer snö i helgen som dom sagt,
minns att dom ofta hade fel om vädret i sverige när jag bodde där? Varför kan det inte
vara samma sak här? Igårkväll kände jag förövrigt att det kliade i halsen, jätte irriterande,
såklart så var det borta imorse, hoppas inte det kommer tillbaka ikväll och hoppas verkligen
inte att jag blir sjuk nu. På fredag ska en nära vän till mig komma hit och vi ska laga lite god
mat och se på någon film osv. Ska bli jätte mysigt, länge sen jag träffade henne och rätt länge
sen jag hade en vän här (lillsyrran är här en natt varannnan helg samtidigt som hon är och
hälsar på pappa) men det är inte riktigt samma sak. Ska bli superkul! Och om nio dagar kommer
2 av mina älskade vänner från Sverige hit också, helt underbart, längtar sååå! Just nu saknar jag
min älskling som är på jobbet. Vill mysa och bli ompysslad känner mig så trött och svag.
Ska ändå försöka laga lunch nu (risotto) och diska.



Det är väääääldigt många som säger att min älskling är en kopia av David Beckham. Vilket iofs stämmer nu när jag tänker efter, det som är sjukt är att jag inte ens tänkt tanken när jag träffade honom utan det var när alla nära&kära hade fått träffa honom och sagt det till mig som jag kom på det. Och David Beckham som varit "min man" sen jag kom till den åldern att jag blev intresserad av killar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0