Trött tjej 90

2011-01-15 @ 20:39:24

Är SÅ trött
! Ska snart gå och lägga mig.
Bastun gjorde susen, renhets känslan som man känner efteråt
är helt obeskrivligt underbar.
Efter att vi bastat började jag direkt
med maten. Laxsoppa, så enkelt, så nyttigt och så jävla gott!
Sen så lagar jag alltid en hel stor kastrull så det räcker i minst 2
dagar. Superbra. Även om lax inte är särskilt billigt.

Som sagt så är jag trött så blir sängen för mig alldeles strax.
Är ju en dag imorgon också!


Tårtan som vi bakade på min 21års dag hos min kusin i Vasa. Kanske den godaste tårtan ever.
Skulle inte sitta helt fel i min mage nu. Bebben skulle nog inte heller ha något emot den, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0