Another bad day

2011-01-25 @ 20:53:33

Jag hatar sånahär dagar. Min dag idag var ännu sämre än gårdagen.
"Grejen" i halsen känns nu som om det bara är en klump slem, kanske en
förkylning på g? Vore konstigt ifall det var en köttbit och den inte lossnat än,
för jag har verkligen försökt med allt. Well, som sagt, bad day, again.
Känner mig fortfarande dödstrött hela tiden, vilket resulterar i att jag
inte orkar göra något annat än sova. Och då hinner jag inte med att
städa, tvätta eller diska och en fethög med disk, massa tvätt och en
förjäklig lägenhet gör mig på ännu sämre humör, sen känner jag mig
faktiskt inte så jäkla vacker heller, jag bara ligger här om dagarna och
ser helt sliten ut. Promenader gör ju susen men jag har inte haft orken
nu på några dagar, så jävla jobbigt. Börjar inte dom där järntabletterna
att hjälpa innan nästa vecka så ska jag ta upp det på mvc, såhär kan det
inte hålla på. Graviditetsanemi jovisst men c-mon, jag kan ju inte sova
15h per dygn.


Är väldigt glad över att min älskling är som han är. Jag menar, han lagar
mat för att jag är för trött och nere trots att han haft en asjobbig dag på jobbet
och han pussas och säger att jag är vacker fastän jag ser ut som en jag vet inte vad.
Well, han är guld, alla borde ha så underbara killar, tyvärr finns det inte många av dom,
så jag är extra glad att han är min.


Och snyggast i världen är han också för den delen..

Nej ska nog gå och lägga mig, imorgon ska jag fanimig orka med allt.
Dvs städa, diska, tvätta och åka och handla inför helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0