Sovande bebis = Egentid = Städa

2011-06-21 @ 14:38:41

Jag känner mig liiiite handikappad. Den enda gången jag kan städa/diska och hålla på här hemma är ifall Kevin sover. Visst, han trvis bra på golvet ett tag men när han bestämmer sig för att han tröttnat så är det bara att sluta
med det man håller på med och umgås med lilleman. Jag har köpt en bärsjal men det är helt omöjligt att lära sig ta på sig den.Får ta med den till släktingarna så får någon hjälpa mig och så får jag träna på den varje kväll. 
Sen så väntar jag på en babysitter och babygym (och lite annat) som mamma köpt av en jobbarkompis
(nästan oanvända grejer) dom lär underlätta en hel del nu när han är såpass "stor" att han inte bara sover,
äter och bajsar haha. Just nu sover min stjärna. Så jag ska passa på att diska och titta på tv i lugn och ro.
Kolla runt lite på nätet också förståss.


Grodan :)

Pappa och lillasyrran kommer förbi senare, då blir det baddax för Kevin. Mys!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

sv: Ja det är det verkligen hemskt.. Det blev bara värktabletter, mycket värme, mycket vila och tyvärr mycket amning på det onda. 2 dygn efter så släppte de och nu känner jag bara av lite lite ömhet på bröstet..

Jag ÄLSKAR påslakansetet :) det är super mysigt.. På baksidan är det randigt med så man kan välja,.

Jag köpte mitt när jag var på Ullared en gång, men jag har sett att det finns, i fler färger med, på City gross eller en babyproffs butik. Så titta i någon av dem butikerna om de finns hos dig!

2011-06-21 @ 15:55:26
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Josefine

men åh så söt han är ! kul att du har följt med hos oss iaf, det är som du säger.. sjukt hur fort det går ! :) hihi.

2011-06-21 @ 18:05:49
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

Åh okej ! Ska du övergå till att amma helt nu ? Alva gillade inte alls NAN eller så var hon bara ovan vid att få något annat än bröstmjölk, hon rynkade på näsan som en liten tok och spottade ut, haha. Det funkar för dig med amningen och så? saknar dina uppdateringar minsann ! kram

2011-07-09 @ 20:52:44
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0