Håll tummar och tår!

2011-03-22 @ 21:16:15

Tidigare (Ungefär 18.30 finsk tid dvs 17.30 svensk tid) stod jag i köket och diskade och
började känna sammandragningar (starkare än tidigare) dom kom lite då och då
och det forsatte när jag efter disken tog tag i matlagningen. Efter maten så blev
dom tätare och starkare så fick strikta order av en vän att gå ut och gå.. Så det gjorde jag..
Jag fick några till sammandragningar medans jag gick, en väldigt stark och efter ungefär 40min
gående fram och tillbaka (på den vägen som var minst hal) så orkade jag inte mer och gick in.
Nu har jag inte kännt något på ett tag men jag hoppas verkligen att de kommer
tillbaka inatt. Jag är så taggad så det finns inte, men jag ska inte ta ut något i förskott.

Men håll tummar och tår för att det är så att det är dags nu. Så är ni snälla.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller både tummar och tår! Hoppas han kommer snart och allt allt går bra!

2011-03-22 @ 21:57:56
URL: http://littlemissvixen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0