Hej hej hallå!

2011-03-17 @ 07:32:14

10 DAGAR KVAR TILL BF! Huuuuuuuuuuur overkligt känns det inte?! Frågar man mig så har graviditeten
gått jäääääääääätte snabbt.. MEN bara för att jag skrivit så nu så kommer bebis stanna inne längre än BF.
Och det kommer kännas som en evighet. Det hoppas vi dock inte, han får gärna komma nu, när som,
senast 27/3 (inte nu på söndag, utan nästa)

BB väskan är packad och igår köpte vi hem blöjor. Vi är mer än redo för att lillen ska komma ut
så att säga. Jag tänkte faktiskt lägga mig i sängen igen, känner mig lite trött. Gick upp för att äta
lite frukost bara. En magbild kommer också senare. Har fått en massa bristningar på magen, det har
dykt upp på bara några dagar, lite sjukt men dem stör mig inte. Det är SÅ värt det, kom ut snart älskade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0