Ingen bebis ännu

2011-03-28 @ 16:35:31
Man måste ju uppdatera här annars tror ju ni att jag ligger och föder. Dock har jag
inte uppdaterat på Facebook heller så min vän Minna trodde att jag kanske låg på sjukhuset
med bebisen i famnen. I wish! Igår var det ju BF och jag kan faktiskt inte förstå varför man ens
får ett BF datum, visst kan vara kul att ha något datum att längta till men hur stor är risken egentligen
att bebben kommer just då. Iallafall när man är förstföderska är risken väldigt liten. Även om jag
försöker att tänka possitivt så tar det lite på psyket att gå över tiden, inget jag kan ro för tråkigt nog.


Den här dagen har förövrigt bestått av att sova, sova och sova. Fattar inte vart all trötthet kommer
ifrån. Vaknde vid 11! åt frukost och var vaken i en timma och gick och la mig igen, vaknade för kanske
en timme sen. Helt sjukt. Jaja nu ska jag få i mig lite mat som älsklingen lagat, blev pasta bolognese idag,
sjukt gott. Sen ska jag iväg på en promenad.









Kommentarer
Postat av: alfamamma

Är också helt sjukligt trött. Kroppen kanske vill vila upp sig inför förlossningen? Vi kan ju hålla tummarna för det!

2011-03-28 @ 17:28:37
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0