Knas

2011-03-31 @ 20:05:08

Den här dagen har varit allt annat än bra. Tråkigt nog, för vädret har varit kanon. +8 och solsken.
Att gå över bf är väldigt jobbigt, mest psykiskt. Sen hjälper det inte att folk börjar jävlas och skriva
idiotiska kommentarer på facebook, om jag inte vore beroende av skiten skulle jag låta bli att logga in.
Well, det hände något här igår, det var poliser, ambulans, ambulanshelikoper (som förövrigt bara kommer om någons liv är i fara) brandkår osv. Vet faktiskt inte vad som hänt men älsklingen åkte iväg och handlade och
när han kom hem så såg han en granne som bor där poliserna och dom höll till och hon berättade att det varit
någon nyinflyttad som knivhuggit någon/några andra som bor här och att samma person betett sig skumt innan
då han gått runt på parkeringen på nätterna, knackat på hos någon, sparkat dennes katt och frågat vems bil
man kan bryta sig in i. Sen vet inte jag hur mycket av detta som är sant eller överdrivet men något väldigt
allvarligt hade iallafall hänt. Tycker det är väldigt läskigt, med tanke på att jag ska få barn snart.
Tänk, när man var liten så lät föräldrarna en leka ute på gården helt själv och tittade bara från ballkongen
lite emellanåt men sånt går inte idag, hemskt tycker jag. Jaja hursom så har dom väll tagit fast killen iallafall
så är nog ingen fara men man kan ju inte låta bli lite noijig.


Kom precis hem från bastun. Jag älskar att basta. Ifall någon missat det.
Så nu sitter man här fresch och insmörjd i bodylotion. Nu blir det tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0