Ledsen Jempa

2011-03-14 @ 19:35:51

Det var inte tillräckligt många som höll tummarna tydligen.. Haha nejdå..
Anledningen var för att mamma skulle in på H&M idag och kika om dom hade
heldressen som jag verkligen vill ha till lillen, hon hann bara till ringen (söder)
för hon skulle till jobbet, men dom sa att det kan finnas i stan. Hoppas verkligen
men det känns inte som om det kommer finnas. Typiskt min "tur", samma sak
var det med newbie seriens kabelstickade heldress. Jaja, nu ska jag kolla
lite på tv och sedan sova, ska upp tidigt imorgon har tid hos min barnmorska.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det sant!? Måste. åka. dit! Genast haha.

2011-03-15 @ 13:27:40
URL: http://littlemissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0