Lördag

2011-03-12 @ 19:42:08

Idag har vi varit igång hela dagen känns det som. Vaknade tidigt och åt en rejäl frulle.
Därefter åkte vi och plockade upp syrran och hennes kompis, dom ville till ett äventyrsbad,
så vi lämnade dom där och gick runt i affärer medans dom badade. Köpcentret evakuerades
en stund och jag ska vara ärlig så vart jag lite rädd ett tag, först var jag lugn men när
jag såg vakterna kuta förbi så vart jag nervös. Dom flesta fick ju panik och trängde sig ut.
Det visade sig vara falsktalarm så vi fick dock komma tillbaka nästan direkt, tur att vi inte var
inne och handlade något, eller fika eller käka, tänk och lämna grejerna bara haha.

Efter att vi kommit hem så lagade vi tacos, både tacos med köttfärs och faijitas
("tacos med kyckling för dom som inte vet, hehe) Till efterrätt blev det detta



Alltid när jag var liten och va sugen på något gott så rullade jag lite chockladbollar,
dock åt man ju alltid för mycket på för kort tid så man mådde illa sen. Åt max 4 st nyss
och då sa det redan stopp, kanske flashbacks som gör att det säger stop redan efter
fyra haha. Well, gott vare och syrran fick lära sig något nytt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0