Min mamma är bäst!

2011-03-19 @ 14:36:24

Här under har ni en bild på heldressen som jag tjatat om, min älskade mamma köpte i Stockholm.
(Finns inte sånahär i Finland) Rätt kul ändå, att det inte är många som man stöter på
som har samma sen, fast annorlunda blir det när vi åker till Stockholm och hälsar på,
då har alla en sån haha (denna var typ nästsista) Härlig revanch eftersom jag inte fick tag
på kabelstickade heldressen från Newbie seiren på Kappahl. Den är ifallall nytvättad och
nerpackad i BB-väskan med allt annat. Nu inväntar vi att det är dags att åka in.
Imorgon är det än vecka kvar till BF!




Och så hade hon köpt en body och byxor i strl 50 också,
dom är också nerpackade i väskan... 



Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi ja nu ligger receptet uppe så det är bara att hämta :D jo det känns bra faktiskt, är ju lite svårt att röra sig och sådär men jag mår ändå hur bra som helst :) fast nu längtar man ju mer än någonsin efter sin lille skrutt ! hur känner du ? har du känt något ? :D

2011-03-20 @ 16:06:02
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Linda-Blivande Mamma V.42

Åh fina kläder ni fått!

2011-03-20 @ 18:17:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0